piątek, 20 czerwca 2014

36. Warsztaty scrapbooking'owe dla dzieci z Domu Dziecka w Szymonowie

Z racji tego, że bliskie mi osoby pomagają pobliskiemu DD,

postanowiłam i ja, mieć swój mały % w pomocy.

Wpadłam na pomysł, by kreatywnie zagospodarować czas podopiecznym DD.

Wspólnie z Jolą Jachowicz, pozyskałyśmy kilku sponsorów na materiały - przyjacie,

którzy bardzo chętnie wspomogli tą charytatywną akcję.

Spotkanie wspominam bardzo sympatycznie.

Dzieci były bardzo zainteresowane nową techniką. 

Nigdy wczesniej nie miały z nią do czynienia. Tym bardziej,

były ciekawe, o co właścieiwie ze scrapbookingiem chodzi.

Jednak szybcko "załapały" o co w niej chodzi.

Powstały nawet po 3 prace u każdego z dzieci (z czego bardzo z Jolą,

jesteśmy dumne :) ).

Było dużo pracy, sporo pytań i pięknych prac.

Zobaczcie sami, jak przebiegały warsztaty.

P.S. Ja robiłam zdjęcia :)

 Oczywiście dziękujemy naszym sponsorom:

Na Strychu,

Galeria Papieru,

Wycienanka.Net,

UHK Gallery,

Edyta Kozicz.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz